Tijdens deze corona-tijd is het duidelijk geworden dat een website – en voor de winkels – een webshop, een noodzaak is geworden in deze steeds meer digitale wereld. Het Covid-19 virus heeft de nood aan digitale marketing, digitale bereikbaarheid met een aantal jaren versneld en het is dus ook tijd voor die zelfstandige ondernemers/KMO’s om deze stap te zetten. Als ze jouw winkel niet vinden, of hij is verplicht gesloten, dan is digitale marketing jouw enige richtingsaanwijzer.

Voor een zeer beperkte kostprijs kan je al een website/webshop opzetten, ofwel zelf, ofwel met wat consultancy. Jouw webverhaal kenbaar maken aan de wijde of beperkte wereld kan via facebook, google ads of andere sociale media platformen. Dit kan ook weer gratis (eigen facebook en dan veel posten en delen, google eigen bedrijf) maar is eveneens met de juiste partner mogelijk (deze zal echt gaan “adverteren” op het internet). Jij bepaalt het budget, het doelpubliek, de tijdsperiode en de inhoud en een paar dagen later vinden de mensen jou via google of komt jouw boodschap op hun facebookoverzicht.

Tijd om wakker te worden, tijd om op de digitale snelweg te springen, hij gaat enorm snel en wil je de volgende jaren blijven meespelen, dan moet je hier zeker snel opspringen.

Categorieën: VB-nieuws